WE HEBBEN INTERNET GEVONDEN joepiedejoepie - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu WE HEBBEN INTERNET GEVONDEN joepiedejoepie - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

WE HEBBEN INTERNET GEVONDEN joepiedejoepie

Door: Mia en Els

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

16 September 2008 | Frankrijk, Parijs

Hallo lieve allemaal,

Vanuit Archahon veel zonnige groeten van de zebra's.
Hoezo horen we jullie al vragen? we zien ervanaf de handen,benen,voorhoofd en wat zoal bloot staat aan de buitenlucht bruin/wit uit. We verblijven in een zeer luxe hotel in deze stad en daar hebben ze jawel hoor een pc staan met internet verbinding? heerlijk voor ons om weer alle reacties te lezen, en met dank aan onze correspondent te Heerlen voor alle up dates.We willen jullie een indruk geven van een gemiddelde fietsdag. Wekker staat om 7.00 uur, verzorgen bakker zoeken ontbijten tent inpakken en tassen pakken en dan is het al snel 9.00 uur.
Route bestuderen bidons vullen en vertrekken. Gemiddeld fietsen we 6 uur per dag maar daar mag zeker nog 3. uur bijgeteld worden voor pauzes en eten,kletsen met passanten,cafe bezoekers (waar we koffie drinken) die zich met onze route gaan bemoeien waardoor we alle mogelijke kanten uitgestuurd worden (gaan we niet meer op in)en Mia wil de hele dag eten en dat begint al om 10.00 uur ze zal dus niet dunner thuis komen van al dat lekesch. Bezichtigen van bezienswaardigheden onderweg en foto,s maken en natuurlijk jas/vest aan en uit en dito regenkleding als het nodig is.En niet te vergeten waar gaan we overnachten.Voor het diner douchen dagboek bijwerken Hans tel.op de hoogte brengen van onze dagtour en smsen. Zo is onze dag goed gevuld.En natuurlijk optijd naar bed, maar vandaag is dat niet gelukt.We zitten wat kilometers berteft op de helft van de route,maar de hoogte meters in Spanje zullen nog heel wat vergen van de al gespierde benen(Liesbeth) en Theo we hebben nog geen last van verzuring van onze benen, we nemen s ochtens de magnesium poeder(van Mariet en Jean met dank daarvoor)en hebben geen spier klachten. Tot zover ons bericht, wanneer er weer mogelijkheden zijn lezen we graag jullie vragen of berichten. Morgen vervolgen we onze route langs de atlantische oceaan richting Spanje om daar mijn Spaanse cursus in praktijk te brengen. voor nu a bientot.

• 16 September 2008 - 23:22

Gisela:

Het zijn toch lange dagen voor jullie. Knap om in de vakantie met de wekker te leven, maar dit moet wel, anders komen jullie niet ver. Het lijkt me wel een hele belevenis, deze hele trip. Jullie zullen het hier na afloop nog lang over hebben...Meisjes goed weer en een goede reis tot het volgende berichtje

Groetjes Gisela

• 17 September 2008 - 03:35

Bas & Simone:

He mam & Tante Els (alias de zebra's)

Bruin? Ja ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht van jullie. Elke dag druk op de fiets en nu gelukkig in het zonnetje, hebben jullie ook verdiend :)
    Heel veel suc6 met de tweede helft van jullie tocht, wij zullen aan jullie denken als we morgen over jullie heen vliegen. We zwaaien even vanuit de lucht ;)

-xxx- en tot de volgende keer vanuit limboland ... (helaas) Bas & Simone

• 17 September 2008 - 06:04

Mariet:

hallo zebra's voorheen klipgeiten, ben blij voor jullie dat het eindelijk gelukt is om alle berichtjes te kunnen lezen op internet.
    Dat geeft weer een energiestoot en kunnen jullie er weer tegenaan.
    Heerlijk dat de helft er al bijna op zit, dat geeft ook een kick!!
    Ben niet bang voor de hoogtemeters in Spanje de Santiagogangers Bonnie en Annie waren hier op bezoek en die hebben ons verteld dat Spanje gemakkelijker te doen was dan Frankrijk!!!
    Dus zet hem op en ga ervoor.Bon courage!!

• 17 September 2008 - 06:49

Liesbeth & Ben:

Hallo dames, Zo vult een dag zich toch goed, he. Het klinkt in elk geval als een typische fietsreis: niet echt iets te doen en het toch heel druk hebben. Hopelijk laat de zon zich in het volgende deel iets vaker zien en zullen de tapas goed smaken...Groeten, Liesbeth en Ben

• 17 September 2008 - 07:43

Danielle :

Hallo Mia en Els

Super dat het jullie zo goed gaat als ik het lees krijg ik al zin in vakantie maar dan wel met het vliegtuig haha. veel fiets plezier verder en geniet.
    Dikke kus Daan

• 17 September 2008 - 07:54

Helly:

Hallo dames.
    Wat leuk dat jullie een pc met internet hebben gevonden, het bericht dat jullie gestuurd hebben is dan ook wel groot. We hopen dat jullie van alles genieten wat jullie in de natuur tegen komen zoals de dorpjes stadjes en de mooie beziens waardigheden, veder hopen we dat jullie meer mooi dan slecht weer hebben en zorg goed voor jullie spieren want die moeten nog een heel end er tegen aan dus zorg goed voor jullie zelf kijk goed uit en tot het volgende bericht maar weer leven helemaal met jullie mee toi toi toi Groetjes van Cor en Helly

• 17 September 2008 - 15:50

Shirt@hetnet.nl:

zoals ik lees, is het het beste dat jullie lekker doorfietsen zoals het jullie uitkomt. de oude route richting compostela is best héél zwaar. de commerciële route is een stuk lichter maar daarvoor ook een héél stuk drukker. gezien het feit dat jullie ook wel graag vertellen, is de huidige camino best wat voor jullie. ben dan echter maar blij dat jullie het tentje mee hebben want in de herbergen is het ook nu nog steeds stikdruk.
    fijne reis, geniet ervan!
    ans en johny silvertand

• 17 September 2008 - 17:49

Henk En Erna:

Wat zijn jullie toppers! Het klinkt alsof het één groot feest is zo'n eind fietsen, maar ik doe het je niet na. We hebben zaterdag een gezellige avond met Andre gehad, hoewel het zonder Mia natuurlijk nooit echt gezellig wordt;)
    Morgen gaat Henk het verloofde stel ophalen. Dan is één lichting vakantiegangers weer thuis.

Ladies, veilige reis verder en tot lezens!

Erna en Henk

• 17 September 2008 - 18:13

Nicole J.:

Hallo Mia en Els

Blij dat het met jullie zo goed gaat. Vandaag hadden we teamvergadering waar jullie ook tersprake kwamen. De snelheid zit er goed in, bijna in Spanje. Geniet van de omgeving en nog veel fiets plezier.

• 17 September 2008 - 18:30

Josephine Brassé:

hallo Mia en Els
    Wat fijn om te horen dat alles goed gaat . Zo te zien zijn jullie al een heel eind op weg .Ik hoop dat jullie in spanje meer geluk hebben met het weer dan in frankrijk . Verder wenst ik jullie veel plezier en veel succes.
    groetjes josephine

• 17 September 2008 - 20:25

Vico:

Hallo Mia en Els,

eindelijk jullie site kunnen vinden. Heel goed om te horen dat het jullie goed gaat. Zoals jullie het al eerder hebben gelezen vandaag in de teamvergadering nog aan jullie gedacht.
    Tevens mijn belofte aan jullie voldaan om op 1 september, in Venetie in de San Marco een kaarsje voor jullie op te stoken.
    Vindt het heel knap wat jullie presteren en tot nu toe gepresteerd hebben.
    Wens jullie verder veel succes met hetvolbrengen van het laaste gedeelte.

groetjes vico

• 17 September 2008 - 20:30

Math En Urs:

Hallo Mia en Els

Voor de zoveelste keer knappe prestatie dat jullie nu al de eerste helft erop hebben zitten dan hebben jullie ook wel een luxe hotel verdiend! succes met de tweede helft wij denken dagelijks aan jullie. weten jullie inmiddels welke liedje wij bedoelde van Bodewijn de Groot? Lieve groetjes en een kus van Math, Urs, Remco en Dennis tot de volgende keer

• 18 September 2008 - 06:39

Marianne En Loek:

Hallo Els en Mia,

Geweldig dat alles zo goed verloopt en jullie geen last hebben van de spieren. De helft hebben jullie al er opzitten. Chapeau!!! Het weertje zuidelijker is gelukkig beter. Nu de bergen nog.
    We bewonderen jullie.
    Veel groetjes vanuit Heële.
    Marianne en Loek

• 18 September 2008 - 07:55

Marion:

Hallo Mia en Els,

ik heb gisteren jullie site doorgekregen.
    ik had dus nog wat bij te lezen.Jullie hebben al mooie ervaringen meegemaakt.Uiteraard bewonder ik jullie prestaties enorm!!
    Ik hoop dat de klim in Spanje meevalt,maar zo'n getrainde dames.....
    Veel fietsplezier en geniet ervan!
    Groetjes Marion Nijhuis

• 18 September 2008 - 15:25

Annelies:

Hoi Mia en Els,

Wat een prestatie, ik ben zelf op vakantie geweest en heb net de site helemaal nagelezen. Harstikke knap wat jullie doen, ik doe het jullie niet na. Ga zo door jullie zijn al zover. Als het weer nu ook maar aangenaam en droog blijft is het helemaal lekker fietsen. Zet hem op!
    Groetjes Annelies

• 18 September 2008 - 19:59

Coen Rams:

Mia en Els,
    Geweldig. Het gaat voorspoedig. Ik hoop dat het weer wat meer gaat meewerken. Als jullie al zover zijn, dan zal het klimmen ook vast lukken. Zolang je maar niet gaat forceren, zal het wel goed komen. Veel succes in Spanje. Ultreia

• 19 September 2008 - 06:58

Véronique:

Viva Espagna!!!
    Chica's Holandesa heel veel plezier in Spanje.
    Venga Venga con bicycletta!!!
    Veel succes ook met het spaans, en met het vinden van de alternatieve "Noord" route richting de Picos de Europa, en de daarbij hoorende kuiten bijters!

Bessos

• 19 September 2008 - 12:07

Inge En Lars:

Hallo Tante Mia en Els,

Hebben jullie Spanje al bereikt? Zal wel weer even wennen zijn na al die heerlijke franse wijnen. Wordt het nu sangria, die ervoor zorgt dat jullie vleugeltjes krijgen.
    Hier nog alles rustig, dus we wachten geduldig af tot de baby er zin in heeft.

Lieve groetjes en succes verder,

Inge en Lars en????????