Zo’dag en ma’dag + nieuwe foto’s - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Zo’dag en ma’dag + nieuwe foto’s - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Zo’dag en ma’dag + nieuwe foto’s

Door: Hans en Julien

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

16 September 2008 | Frankrijk, Parijs

Zo 14-09 hebben de dames, na een rit van 83 km, de plaats Royan bereikt. Vandaag gaan zij daar een intenetcafé opzoeken om alle berichten "bij te lezen".

Daarna nemen zij de veerboot om de monding van La Gironde over te steken, richting Bordeaux!

Gisteren (15-09) hebben Mia en Els eerst "half Royan" afgestroopd om een internetcafe te vinden, echter....tevergeefs. Wat een debacle!
Die tenten waren, of gesloten, of gingen pas heel laat open of de appartuur werkte niet. Dan maar "en route" met het veerpont naar de overkant van de Gironde. Daar kwamen zij in een schitterend fietsgebied aan en zijn na 65 km beland in Vendays. Een plaatsje van "driemaal niets", geen winkels, geen restaurant, een prijzig hotel en een camping. de overnachtingskeuze viel dus op de laatst genoemde optie. Zij gaven aan, dat het qua weersomstandigheden
inmiddels niet meer comfortabel is om te kamperen (koud, wind).

---

Op www.erens.info zijn nog enkele nieuwe foto's te vinden en is de kaart ge-update.

• 16 September 2008 - 15:02

Liesbeth & Ben:

Ha Els & Mia (en ook Hans en Julien),

Bedankt voor de nieuwe update. Ik zit zojuist met m'n koude vingers achter de computer te bedenken dat het nu echt herfstachtig wordt. Blijkbaar is dat - tot onze spijt - blijkbaar ook bij Bordeaux het geval. Hopelijk hebben jullie lekker warme spullen bij je of is daar nog aan te komen. Ik begrijp dat de warme 'chocolat avec chantilly' nu in trek komt op misschien een lekkere 'gaufre'. Succes weer! Groeten van Ben & Liesbeth

• 16 September 2008 - 15:14

Helly:

Hallo Dames
    Dat is nou wat ik noem toch wel veel pech hebben hè nou ik hoop dan maar dat jullie toch ondanks alles goed en komfortabel hebben geslapen ,en dat jullie toch ook een internetcafe kunnen vinden. En ik blijf erbij dat het heel knap van jullie is wat jullie aan het doen zijn ik zal het jullie echt niet nadoen hoor heel erg knap toi toi toi tot devolgende keer maar weer en de groeten van Cor en Helly

• 16 September 2008 - 15:23

Theo+Marlene:

Hallo Els en Mia,
    we staan versteld van jullie dagelijkse prestaties.
    Chapeau!!!
    Theo vraagt zich in het bijzonder af of jullie na die dagelijkse inspanningen geen last van verzuringen hebben.
    Blijkbaar hebben we het hier met echte professionals te maken.
    Veel succes verder.
    Theo+Marlene

• 16 September 2008 - 18:10

Ria En Sjef :

Hallo zusjes het gaat prima zo te lezen,wij hadden niets anders verwacht.(de Hodiamontjes dat is een sterk ras hÉ)
    Tegen koud,wind kunnen jullie je weren, denk hierbij maar eens aan een bidon wijn in plaats van water.
    Wij volgen jullie op de voet,en denken veel aan jullie.
    De groetjes en tot ziens.
    P.S in Arcachon is het hoogste duin van Europa,misschien leuk om dit te bekijken.

• 16 September 2008 - 23:16

Gisela:

Valt tegen de temperatuur, ook daar in het zuiden. Is de laatste jaren niet meer zoals het is geweest. ( Maar het spaart jullie het opzetten van 't tentje wel dames.)

Succes weer en groetjes van Gisela