Vr 19-9 t/m ma 22-9 - Reisverslag uit Hondarribia, Spanje van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Vr 19-9 t/m ma 22-9 - Reisverslag uit Hondarribia, Spanje van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Vr 19-9 t/m ma 22-9

Door: Hans en Julien

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

22 September 2008 | Spanje, Hondarribia

Op vrijdag (19-09) hebben zij na 66 kilometers de plaats Bidart bereikt en die ligt "onder de rook" van Biarritz aan de Atlantische kust.

Zaterdag (20-09) zijn zij de Frans-Spaanse grens gepasseerd en zijn na 66 km, via Iruna, in San Sebastian aangekomen. In die plaats waren zij aanvankelijk van plan een hotelovernachting te boeken.
Daarbij hebben zij vijftien (!) hotels bezocht, allemaal NUL op het request, volgeboekt! Na zoveel tegenslagen hebben zij, zwaar gedesillusioneerd, besloten maar weer naar Iruna terug te keren om daar hun slaapgeluk te beproeven.
Uiteindelijk is het hen toch gelukt in een hotel de laatste vrije kamer te bemachtigen.

Zondag 21-9 en vandaag 22-9 hebben zij genoten van twee zalige en welverdiende rustdagen.

Zondag was nog in Irun, vandaag de 22e in een casa rural in de kustplaats Hondarribia in Spanje. De afgelgde afstand daarheen van vandaag bedroeg vijf hele kilometers.

---
www.erens.info is bijgewerkt incl. 2 nieuwe (mms) foto's.

• 22 September 2008 - 07:08

Martha Stelling:

voel mee , het niet kunnen vinden van een bed is heel vervelend , maar later weer onderwerp van de leukste verhalen !
    Sterkte, het gaat fantastisch !!
    Groeten uit Wormerveer.

• 22 September 2008 - 13:26

Josephine Brassé:

Hallo Mia en Els
    Wat hebben jullie toch een pech gehad voor een slaapplaats te vinden.
    Maar ik hoop dat jullie toch genoten hebben van jullie rustdag , dat hebben jullie verdiend na zo een prestatie.Verder wenst ik jullie weer veel succes en zet hem op
    groetjes Josephine

• 22 September 2008 - 13:49

Annelies De Vries:

Wat een verhalen zeg, en dan geen bed vinden, balen! Hopelijk hebben jullie genoten van jullie rustdag. Verder nog heel veel succes en hou vol.
    Groetjes Annelies

• 22 September 2008 - 15:01

Helly:

Hallo dames
    wat een pech zeg dat hebben jullie niet verdient maar gelukkig toch nog een slaap plaats bemachtig hopelijk hebben jullie ookeen goede nachtrust gehad en zeken niet te vergeten de inwendige mens dat die ook goed was en daarbij een lekker glaasje spaanse wijn erbij.nou wij wensen jullie weer een fijne fiets route en tot het volgende bericht maar weer met beter nieuws natuurlijk vele groeten van Cor en Helly toi toi toi .

• 22 September 2008 - 18:09

Mariet:

ole,ole,hopelijk hebben jullie een fijne rustdag achter de rug en zijn jullie spieren ontspannen voordat het echte werk gaat beginnen!
    Trouwens petje af dat jullie je in de strijd gegooid hebben om terug te fietsen naar Iruna voor een slaapplek en daar gelukkig iets gevonden hebben.Dat kost enorm veel energie niet allen fysiek maar ook geestelijk.Wens jullie dan ook heel veel geluk de komende tijd met een slaapplek en natuurlijk met jullie camino.

• 22 September 2008 - 18:10

Petra Op Den Camp:

Geweldig Mia en Els wat jullie al bereikt hebben. Ik hoop dat de rustdag jullie goed gedaan heeft.
    Ik hoop als ik aan het einde van de dag in mijn warme bed kruip , dat er voor jullie ook ergens zo een plekje is,zonder er al te lang naar hoeven te zoeken

• 22 September 2008 - 18:12

Gisela:

Die afstand van 5 km was een lachertje voor jullie. En goed om even een rustpauze in te lassen. Geniet er maar van. Succes voor jullie verdere reis. toi,toi,toi
    Groetjes van Gisela

• 22 September 2008 - 20:13

Marlies K. :

hallo Mia en Els
    Wat is het lang geleden dat ik wat liet horen vanuit Hulsberg we leven heel betrokken met jullie meerust lekker uit het doel is langzaam inzicht
    toi toi tot horens vanuit Hulsberg in gedachten fietsen we mee
    groetjes Marlies

• 23 September 2008 - 15:56

Jaqueline En Ed:

ola Mia y els,
    petje af voor jullie, vervelend vwb het vinden van slaapplaats.Jullie gaan echter super !!!
    Veel succes en sterkte (hopelijk ook mooi weer) voor de komende ritten.
    Blijf ons jullie ervaringen doorsturen - blijf lachen - blijf trappen !! - maar vooral ook BLIJF GENIETEN.

• 23 September 2008 - 16:53

Francine En Sjef:

Beeeeeregoed!

Francine meent dat wanneer jullie in dit tempo verder gaan dan zijn jullie zaterdag in Gibraltar, ja waarom niet!!
    We vinden het dan ook vanzelfsprekend dat juliie eindelijk enkele rustdagen inlassen want die hebben jullie echt verdiend. We genieten van de verhalen uit de verre oorden die door jullie beschreven worden, zelf hebben we dan weer een beetje vakantie. Prachtig!
    Nog veel succes, Francine en Sjef.