Onderweg naar Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Onderweg naar Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Burgos

Door: Mia en Els

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

27 September 2008 | Spanje, Burgos

Hallo allemaal,

Vanuit castañres de Rioja vanochtend om 9.00 uur vertrokken, het was wel wat fris maar de zon komt weer snel opzetten.Voor de duidelijkheid we hebben onze hele reis schitterend weer op 2 regenbuien na, dus daar hebben we zeker geen klagen over.
We volgennu de N 120 richting Burgos en kwamen onderweg een informatie buro tegen met jawel hoor internet dus snel onze site bezoeken.
Hable español un pocco nosotras vamos montar bicicleta de
Borgos.
Vandaag zullen we de 2000 km stand overschreiden. Dus vanavond tijd voor een feestje in de stad en jullie mogen allemaal mee feesten wel op eigen kosten.
Met ons is alles ok en de konditie en motivatie is ook nog top.

Veel liefs Mia en Els

• 27 September 2008 - 09:39

Veronique:

Fantastisch!!!!
    Veel feest/fiets plezier!!! en geniet van de Rioja's.
    Mijn fietsje staat hier ook niet stil, gisteren naar Amsterdam gereden, en morgen gaat 'ie naar Scheveningen, want het is hier heel mooi na-zomer weer.
    Geniet ze!

• 27 September 2008 - 09:57

Helly:

Hallo dames
    Vind het geweldig om te horen dat jullie konditie en motivatie nog top is en wat een prestatie zeg 2000km is heel wat ben al blij als ik eiderdag z`n 10 km gehaald krijg. Wat ik wil zeggen is feest maar lekker ik blijf wel thuis want heb wat anders te doen maar geniet er lekker van en ook voor de volgende start een heelveel succes en tot het volgende schrijven maar weer groetjes van Cor en Helly toi toi toi.

• 27 September 2008 - 14:22

Jean En Mariet:

alo alo amigos,helemaal te gek hoor over de 2000km!!jullie hebben 2/3 erop zitten proficiat!!!Wij drinken een glaasje op jullie.
    Blijf genieten en fiets veilig.
    Veel geluk op jullie laatse stuk.
    Komen jullie nu meer pelgrimgangers op de fiets tegen??
    liefs uit het zonnige doonder.

• 29 September 2008 - 00:38

Gisela:

Geweldig, 2000 km!! Erg goed van jullie. Gelukkig hebben jullie er nog steeds zin in. Gr. Gisela

• 29 September 2008 - 11:38

Danielle:

Hallo Meiden

2000 kilometer dan had ik toch al echt pijn aan het votje.MAAR SUPER GEWELDIG TOPPIE HOOR. .Geniet verder met veel zon en veel fiets plezier. X Daan

• 29 September 2008 - 17:54

Theo+Marlene:

wow!!!!!!!!!!!!!!!!
    Klasse.
    Theo begint steeds meer jaloers op jullie te worden.
    Ga zo door.
    Succes.

• 29 September 2008 - 20:41

Math En Urs:

Beste Mia en Els
    Wij hopen dat het fietsen in het spaanse land jullie net zo goed af gaat dan in Frankrijk.
    Ik kan jullie nu even een week niet meer volgen maar Math wel want ik kom ook voor een weekje naar het spaanse land toe alleen niet zo sportief als jullie! Ik kom over julie heen gevlogen en zal dan zeer zeker aan jullie denken.
    Liefs en verder veel succes. Groetjes en een kus van Remco, Dennis, Math en Urs

• 30 September 2008 - 16:39

Fam.Haemers:

Geweldig Els en Mia,wat een prestatie!Mevr.Ramaekers(99 1/2)uit Panhuis Hulsberg wenst jullie behouden vaart VAMOS en tot ziens,heel veel groetjes van ons allemaal!!!