Di 16-9 t/m do 18-9 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Di 16-9 t/m do 18-9 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Di 16-9 t/m do 18-9

Door: Hans en Julien

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

19 September 2008 | Frankrijk, Parijs

Dinsdag 16-09 hebben zij 98 km gefietst, waarvan 75 km door hele mooie bossen. Aan het einde van de rit langs de kust hebben zij weer een veerpont genomen, zijn overgestoken en aangeland in Arcachon, alwaar zij en hotel voor de overnachting hebben genomen.

Overnachten in de tent is inmiddels geen optie meer, gezien de weersomstandigheden. Inmiddels hebben zij reeds meer dan 1300 km gefietst en zijn daardoor reeds over de helft van de af te leggen afstand heen. Chapeau!

Op woensdag 17-09 zijn zij na 64 km aangeland in Biscarosse. Het was een schitterende tocht.

Gisteren (18-09) hebben zij 105 km (!) gefietst en zijn neergestreken aan de Atlantische kust in de plaats Vieux-Boucau. Zij hebben inmiddels 1556 km afgelegd en dat betekent een daggemiddelde van 82 km, al 19 dagen lang (!).

Ik vind het een superprestatie van die twee dappere meiden. Vandaag (19-09) hopen zij de grens met Espagna te kunnen oversteken. Dan kan Els haar kennis van de Spaanse taal gaan toetsen.

Groeten Hans.

---

Ps, zie www.erens.info en dan "Grotere kaart" voor de exacte route van onze dames.

• 19 September 2008 - 18:26

Gisela:

Hey Meisjes, alweer flink wat kilometers achter de rug. Het gaat goed met jullie. 't Is hier op 't ogenblik ( gelukkig) niet meer zo warm. Zo meteen eens jullie route gaan bekijken. Ik wens jullie voor morgen weer een behouden reis en goed weer.

Groetjes van gisela

• 19 September 2008 - 18:39

Raymond En Marie-jos:

Het is geweldig wat jullie presteren.Waarschijnlijk zijn jullie nu aan de paella en de sangria, dat hebben jullie echt verdient.Mia en Els jullie hebben al plus minus 70% afgelegd in een waanzinnig tempo chapeau.Groetjes M.J. en Raymond

• 20 September 2008 - 12:44

Danielle:

Hallo
    Super je gaan als een speer. veel plezier en geluk met de spaanse taal TOI TOI en een knuffel van Daan

• 21 September 2008 - 09:28

Pauline En Eduard:

Heyyyy lieve tante en peettante hahahhah,

Wat een geweldige berichten allemaal zeg, chapeau!! Ik zie en hoor de verhalen natuurlijk allemaal, we zijn namelijk net terug van onze vakantie in Italie.
    Zeer knap wat jullie al allemaal hebben klaar gespeeld.
    Geniet van alle moois en van deze geweldige ervaring!!
    Succes met alles en Viva Espana!
    Denk aan jullie, dikke kus van ons xx

• 21 September 2008 - 18:49

Helly:

Hallo dames
    Ja alweer heel wat kilometers gegeten hè wat gaan jullie toch rap zeg.Mariet en ik hebben het iedere keer over jullie en we vinden het toch wel practich wat jullie doen een hele prestatie hoor.Als jullie maar wel iederedag goed doen uitrusten zodat jullie dan de volgende dag weer fris en fit op jullie fietjes stappen de groetjes van Cor en Helly en toi toi toi tot het volgende bericht.veel succes.

• 21 September 2008 - 19:51

Annie En Harry:

Lieve zussen en schoonzussen,
    Geniet van de natuur en de mensen op jullie weg. Een schat aan ervaring zullen jullie opdoen.We denken iedere dag heel speciaal aan jullie.Heel veel liefs alle goeds en hartelijke groeten van Annie en Harry.

• 21 September 2008 - 19:56

Bonnie En Annie:

Hoi,jullie gaan goed zeg.!

Wij hebben Jean en Mariet onderweg naar compostella ontmoet en een paar dagen met deze kanjers mee gefietst.

Van hun hebben we jullie site gekregen om je te volgen.
    Let op in spanje wordt het nog mooier

Groetjes

www.bonnieenannie.waar benje.nu

• 21 September 2008 - 21:52

Vico:

Hallo Mioa en Els,

wat leveren jullie een prestatie, dit kan echt niet meer stuk.
    Veel succes verder in Spanje en tot de volgende keer.