Donderdag 11-9 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Donderdag 11-9 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Donderdag 11-9

Door: Hans en Julien

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

12 September 2008 | Frankrijk, Parijs

Gisteren (do 11-09) hebben Els en Mia, begeleid met veel regen,
na 78 km de plaats St. Maure de Touraine bereikt. Gelukkig konden zij hier een fantastische gite op basis van bed-and-breakfest boeken en dat maakt dan veel goed (heerlijke
douche en goed bed).

's Morgens hebben zij eerst afscheid genomen van Veronique die in Amboise om 09:20 uur nipt de trein haalde om terug te keren naar haar auto in Toury. Zij hebben er op dit moment al 928 km opzitten, dus de eerste
1000 km-mijlpaal komt in zicht!

De Google Maps ge-update:

P.s. in een van de volgende updates zullen extra foto's en zelfs een filmpje verschijnen van het afscheid.

• 12 September 2008 - 07:55

Denise En Dimitri:

Heerlijk he, na een regenachtige tocht een lekker maal en een goed bed. Nu maar weer er tgenaan; op naar het 1000 km punt. Goed zo, dat schiet op!
    Bij de weg: regen hebben we hier ook, dus we weten hoe het voelt.

D en D uit U

• 12 September 2008 - 08:51

Danielle:

Hallo Mia en ELs

Bijna 1000 kilometer wat vet cool super zet hem op ....En de regen is bij ons echt niet beter hoor!!!

groetjes maar weer x Daan

• 12 September 2008 - 12:34

Yolande Ridder:

Hey Els en zus,
    geweldig de eerste 1000 km. erop, ik hoop dat jullie met volle teugen genieten, ik denk regelmatig aan je. wat een MONSTER tocht
    chappeau hoor, ik zal jullie regelmatig gaan volgen
    groetjes Yolande

• 12 September 2008 - 12:52

Raymond En Marie-jos:

Hallo zussen
    Wat een prestatie,geweldig wij zijn super trots op jullie en bij de 1000km drinken jullie de regen maar weg.
    Na regen komt zonneschijn.Heel veel geluk en groetjes tot lezens.

• 12 September 2008 - 15:53

Helly:

ja meisjes jullie doen het fantastie`s 1000 kilometer is niet niks je moet je daar heel wat inspaning voor doen maar jullie kunnen het dat is al bewezen nou dan laat je het drankje dat jullie nuttige en het eten maar lekker smaken hoor. groetjes van Cor en helly en TOI TOI TOI .

• 12 September 2008 - 17:39

Urs & Math.:

hallo zussen,

een schitterende prestatie maar ik had niets anders van jullie verwacht. ik heb nu reeds met de rabobank al kunnen vastleggen dat jullie in 2009 de tour de france kunnen fietsen, dit moet en mag voor jullie geen probleem zijn,
    maar wel zonder epo maar met af en toe een pintje en natuurlijk goed en gezond eten heel veel succes met de komende kilometers

p.s. denk maar aan het liedje van Boudewijn de Groot

• 12 September 2008 - 17:46

Martha En Han:

Wij zijn inmiddels weer thuis, maar denken aan jullie.We hebben vlak voor Parijs nog koffie gedronken met Joris en Pieter , de 2 belg. jongens die jullie ook hebben ontmoet.
    Zij hadden het andere jongere stel ook niet meer gezien. De jongens zaten te wachten op hun ouders ze werden opgehaald.Wij hebben 3 dagen Parijs genoten, toen met de trein naar huis.
    Dames zet 'm op !
    Gr. Han en Martha uit Wormerveer.(Crezy)

• 12 September 2008 - 22:38

Gisela:

Bijna de 1000 kilometer. Klasse!!! Alleen het weer is minder, maar we doen met jullie mee, wat dat betreft. Meiden zet 'm op naar de volgende 1000 km. Succes!! Een fijn weekend voor jullie en een behouden verdere reis.

Groetjes Gisela

• 12 September 2008 - 22:39

Gisela:

Groetjes Gisela

• 13 September 2008 - 10:55

Ien Meijers:

hallo meisjes ,
    jullie gaan echt super. Mia veel mensen vragen me geregeld hoe het met je gaat. Ze leven goed met je mee. Hierbij doe ik je dan de groeten van alle bewoners en ook van mij natuurlijk. Geniet ervan de groetjes Ien

• 13 September 2008 - 18:55

Angelique Coenders:

Hoi, Mia en Els, net terug van t panhuys waar we het nog over jullie hebben gehad.Ik zie jullie zijn al bijna aan de 1000 km, zet hem open veel succes.
    Groeten Angelique C.

• 14 September 2008 - 04:20

Bas & Simone:

He mam & tante Els,
    En al zadelpijn? Ik wel :( vandaag de golden gate bridge gefietst met een ijzeren zadel (zo voelde het althans). Heel veel succes met de volgende 1500km op naar spanje...
    -XXX- Bas & Simone