Woensdag 10-9 - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Woensdag 10-9 - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Woensdag 10-9

Door: Hans en Julien

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

11 September 2008 | Frankrijk, Amboise

Gisteren (10-09) hebben de dames de record afstand van 92 km afgelegd!
(Is onze "racecrack" Veronique hier wellicht debet aan?) Zij hadden een prachtige route langs de Loire en door bossen met als eindbestemming Amboise. Het weer echter, was warm en broeierig.

s' Avonds hebben zij een leuk restaurant opgezocht om de broodnodige lekkere
smikkels tot zich te nemen. De nacht gaan zij doorbrengen in een jeugd(!)herberg met een mooi uitzicht op de Loire en een chateau.

Tot zover vanuit een eveneens warm en broeierig Heerlen.

Google Maps update:

• 11 September 2008 - 11:47

Helly:

Hallo Dames
    het klopt wat je zoon heeft geschreven en nu is het ook weer warm en dat hoop ik voor jullie dus niet broeierig maar lekker weer om te kunnen fietsen zeg het nog eens dit is niks voor mij want dat red ik echt niet ,maar vind het knap van jullie hoor. ja dan nu maar weer toi toi toi en de groeten van Cor en Helly

• 11 September 2008 - 14:09

Liesbeth En Ben:

Zo dames, ik begrijp dat alle overnachtingsmogelijkheden worden beproefd? Misschien ook eens het chateau zelf uitproberen? Wij zijn net terug uit Londen. Ook erg leuk, maar op de fiets waarschijnlijk niet zo prettig. Veel zuurstof krijg je in elk geval niet. Wel lekker eten en drinken in de pub! Veel plezier weer op de fiets en met het uitproberen van de lokale lekkernijen. Groeten! Liesbeth & Ben

• 11 September 2008 - 16:27

Mariet:

De streek waar jullie doorheen fietsen wordt steeds mooier!Nu komen ook de refugios om de hoek.
    tip; bij het office du tourisme aangeven dat je pelgrim bent en vragen voor een slaapplek.
    jullie zullen versteld staan wat je tegenkomt!
    Ook mooi om andere pelgrims te ontmoeten.
    groeten Jean en Mariet.

• 12 September 2008 - 22:31

Gisela :

Hoi Mia en Els,

Weer vele kilometers verder. Jullie gaan weer hard Frankrijk uit. Het land is zo ontzettend mooi dus doe het rustig aan. Heb hier mooie herinneringen aan, vanuit de tijd dat mijn familie er woonde. ( Pa van mij denk hier met tranen in zijn ogen aan terug vanuit zijn verzorgingstehuis.)Ik blijf het knap vinden van jullie al die kilometers af te leggen per fiets.
    Weer toi toi toi voor de volgende ronde.

Mia en Els

Dromen, Durven en Doen is ons motto. Wij, Mia en Els zussen Hodiamont, gaan na veel voorbereidingen vertrekken op 31 augustus 2008 vanuit Heerlen naar Santiago de Compostela in Spanje en dit alles op de fiets. Volg onze camino en geniet mee van alle belevenissen.

Actief sinds 11 Aug. 2008