Dinsdag 9-9 - Reisverslag uit Cléry-Saint-André, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Dinsdag 9-9 - Reisverslag uit Cléry-Saint-André, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Dinsdag 9-9

Door: Hans en Julien

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

10 September 2008 | Frankrijk, Cléry-Saint-André

Gisteren hebben Mia, Els en Veronique 65 km onder de trappers
weggeduwd en zijn uiteindelijk beland in Cléry-Saint-André.
Onderweg hebben zij Orleans aangedaan om een internetcafe
te vinden (is gelukt!, zie hiervoor het laatste bericht van 9-9) en een zaak te zoeken waar tentstokken
te koop zijn. Inmiddels zijn reeds 2 stokken onbruikbaar geworden
en dan wordt het "tent opzetten" wel problematisch. 's Avonds hebben zij een goed restaurantje bezocht en een
overnachting genomen in een gite.

Doei van onze correspondent in Coriovallum-Zuid

Reis virtueel mee met onze pelgrims via:

• 10 September 2008 - 14:20

Gisela:

Ben weer van alles op de hoogte. En gelukkig is het tot nu toe prima verlopen. Fijn dat jullie weer een complete tent hebben. Maar af en toe in een gewoon bed is ook niet mis, niet?

Goede reis voor de volgende dag.
    Gr. Gisela

• 11 September 2008 - 11:42

Helly:

Hallo Dames.
    Alweer een eind getrapt met hopelijk hebben jullie nu een zaak gevonden voor jullie tentstokken,nou dan maar weer een goeie reis en toi toi toi .De groetjes van Cor en Helly

Mia en Els

Dromen, Durven en Doen is ons motto. Wij, Mia en Els zussen Hodiamont, gaan na veel voorbereidingen vertrekken op 31 augustus 2008 vanuit Heerlen naar Santiago de Compostela in Spanje en dit alles op de fiets. Volg onze camino en geniet mee van alle belevenissen.

Actief sinds 11 Aug. 2008