De camino is begonnen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu De camino is begonnen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

De camino is begonnen!

Door: Els + Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

31 Augustus 2008 | Nederland, Heerlen

Vanochtend om kwart voor 8 kwamen Mia en Els aan op het Pancratiusplein in Heerlen. Dat was het startpunt van hun camino naar Santiago. Familie en vrienden hadden zich verzameld om hen uit te zwaaien. Na afscheid te hebben genomen van iedereen, werd om klokslag 8 uur de Pelgrimszegen uitgesproken door Deken van Galen. Nu gaat hen droom dan echt werkelijkheid worden. Hun reis is gestart!

• 31 Augustus 2008 - 09:28

Hans:

Els, Mia, Andre en ik hebben vanmorgen, zondag 31-08-2008, het welkomheten door en het afcheidnemen van alle familie, vrienden, collega's, buren als zeer hartverwarmend ervaren. Met zoveel "goede zegen wensen", tezamen met de fantastische weersomstandigheden kan deze tocht niet anders dan heel succelvol worden!

• 31 Augustus 2008 - 11:14

Andre:

Het was een indrukwekkende
    start vanmorgen .
    hans en ik zijn nog een stuk mee gereden door het limburgs landschap.
    we hebben ze daarna uit gezwaait en ze een goede , gezonde heen en terug reis gewenst

• 31 Augustus 2008 - 17:29

Julien:

Rond 17:00 uur kwam het bericht binnen dat Els en Mia aan zijn gekomen op een camping rond Tilff (Esneux, Luik, Waals Gewest) na 75 schitterende kilometers gereden te hebben. Een meegebrachte fles wijn van mia gaat open om dag 1 te vieren.

Hopelijk is deze dag een voorbode voor alle andere!

• 31 Augustus 2008 - 17:46

Mariet En Jean:

Vanmorgen waren we beiden in paniek.We stonden bij de kerk van de Heerlerbaan en er was geen Els en Mia te bekennen.Nog een poging gewaagd om een andere kerk te vinden maar helaas.Jean zoeken met fiets en Mariet op naar haar werk.
    Mobiele telefoon lag thuis, gelukkig stond het nummer van Els op het werk nog vermeld en had ze haar mobieltje nog aan.Na een telefoontje kwam heel lichtjes de zon om de hoek.Het was duidelijk dit afscheid was overbodig geweest.
    Een sms op het einde van de dag bracht een grote lach!

• 31 Augustus 2008 - 18:00

Gerda En Ben :

we horen dat mia en els op de camping zijn aangekomen en laat ze maar genieten van die fles wijn grtj

• 31 Augustus 2008 - 20:03

Marie-jose EnRaymond:

Ik heb vandaag jullie website bezocht.Dit is een hele leuke website.Tevens is het leuk om te lezen dat de eerste dag goed is verlopen.Ik zou zeggen drink er een glaasje op veel succes en ik hoop weer gauw iets van jullie te horen.

• 31 Augustus 2008 - 20:06

Danielle Klinkers:

Lieve Mia en Els

Toi Toi heel veel geluk en plezier.Geniet van jullie DROOM
    X Daan

• 01 September 2008 - 07:58

Elly Rohs:

Sorry Mia, ik ben je afgelopen donderdag op het werk helemaal vergeten om je een goede reis te wensen. Bij deze wens ik je samen met je zus alle goeds voor de komende tijd en ik ga je zeker volgen op deze leuke website.

groetjes Elly

• 01 September 2008 - 14:18

Danielle:

Hallo Mia

De bewoners vragen hoe het met je gaat je krijgt de groetjes van 102,122,135 ik moet ze op de hoogte houden.

groetjes Daan

• 01 September 2008 - 15:44

Gisela:

Hoe is jullie 2e dag verlopen? Goed weer gehad?
    Een behouden rit voor morgen!
    Gr. Gisela

• 01 September 2008 - 16:28

Theo En Marlene:

Hallo Els en Mia
    Leuk om te horen dat alles voorspoedig verloopt. Houden zo kanjers.
    Wij blijven jullie met genoegen volgen.
    Succes meiden!!!

A. Mulders Kamer 118:

Zussen, veel succes!

• 10 September 2008 - 21:00

Jose Maurer:

Fijn dat jullie reis prima verloopt.Ben best wel jaloers.Zondag met zus Marij een VVV fietstocht gemaakt 50km.Voor jullie een peuleschil.Goede reis en mooi weer.Groetjes.