Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Els + Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

28 Augustus 2008 | Nederland, Heerlen

De tassen zijn gepakt en de fietsen zijn gecontroleerd de banden op spanning dus we staan te popelen voor vertrek nog maar een paar nachten en dan starten maar met ons groot avontuur.
Wij willen iedereen bedanken voor alle lieve wensen en steun (op welke manier dan ook )die we tot nu toe hebben mogen ontvangen.

Vaya con Dios

• 28 Augustus 2008 - 17:12

Mariet En Jean:

Hallo Els en Mia, nog 3 nachtjes en het is eindelijk zover!
    We weten hoe het voelt om te willen starten en je moet nog wachten. Het kan nu niet vlug genoeg gaan.
    We hebben een jaar samen met veel plezier getraind en weten dat jullie dit avontuur met deze topconditie zeker aan kunnen!
    We wensen jullie een mooie camino toe met evenveel voorspoed en zonder pech onderweg.
    Veel geluk en blijf vooral gezond, lachen en vrolijk, vooral op de moeilijke momenten.
    Wij verheugen ons nu al op jullie berichten en avonturen en zullen met jullie meeleven.
    Au secours la France, car les Hollandaises arriverons.

Veel liefs van Mariet en Jean

• 28 Augustus 2008 - 20:18

Liesbeth En Ben:

Hallo Els & Mia, nu komt het toch wel heel dichtbij. Met alle voorbereidingen zijn jullie er helemaal klaar voor. We wensen jullie een mooie tocht, goed weer, weinig pech en vooral veel leuke ontdekkingen en andere positieve ervaringen.
    En otras palabras: deseamos a ustedes una experiencia inolvidable y buena suerte, abrazos,

Liesbeth & Ben

• 29 Augustus 2008 - 15:08

Bas & Simone:

Hallo Mam & tante Els,
    Vanuit het zeer indrukwekkende grand canyon (USA) willen wij jullie heel veel succes wensen met jullie fietstocht. Letten jullie een beetje op elkaar en doen jullie het voorzichtig aan? (hi hi ik hoor mam praten ;))
    Nou in ieder geval veel plezier en geniet ervan, tot over 6 weken!

-XXX- Bas & Simone

• 31 Augustus 2008 - 15:56

Gisela:

Hoi Mia en Els,

Succes met jullie reis!!! Ik zal jullie blijven volgen. Ik vind het erg spannend allemaal, wat jullie gaan doen. Een goede reis voor jullie
    Gr. Gisela

Mia en Els

Dromen, Durven en Doen is ons motto. Wij, Mia en Els zussen Hodiamont, gaan na veel voorbereidingen vertrekken op 31 augustus 2008 vanuit Heerlen naar Santiago de Compostela in Spanje en dit alles op de fiets. Volg onze camino en geniet mee van alle belevenissen.

Actief sinds 11 Aug. 2008