2de dag - Reisverslag uit Dinant, België van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu 2de dag - Reisverslag uit Dinant, België van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

2de dag

Door: Els + Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

01 September 2008 | België, Dinant

Hallo lieve allemaal,

Hartelijk dank voor jullie lieve wensen en schitterend afscheid.
Hierdoor zijn we onze tocht positief kunnen starten.Geweldig om jullie reacties te lezen.
We zijn nu in Dinant en hebben vandaag 92 km gefietst met veel tegenwind en met mooie afgelegen bospaden langs de ourthe en de ambleve. Mountenbike routes waren ook deel van het parcour dus flink afzien geblazen.Maar de koffie het gebak en de lekkere leffe en overheerlijk avondmaal maakt veel goed. Vanavond is het genieten geblazen in het Ibis hotel dus heb geen medelijden met ons. morgen weer fris op en dan weer touren langs la meuse.

Groetjes Mia en Els

• 01 September 2008 - 20:11

Jacqueline En Ed:

Hallo Mia en Els
    Helaas konden we niet bij de start aanwezig zijn.
    Goed om te horen dat de eerste twee -van de vele (zware)etappes- goed zijn verlopen. Veel succes voor de komende weken.
    We blijven jullie (op gepaste afstand) volgen.
    Sportieve groetjes,
    Jacqueline en Ed

• 01 September 2008 - 20:45

Math En Urs:

Beste Mia en Els
    fijn om op deze manier cantact met jullie te kunnen hebben.
    De eerste dag en nacht is achter de rug en wij hopen dat deze goed en positief verlopen is.
    KKnap gedaan vandaag om met veel tegenwins zoveel kilometers af te leggen. Hebben jullie zeer zeker ook al die lekkernijen verdiend wat daarna volgden. De nachtrust zullen jullie nu wel al ingegaan zijn in een lekker bedje in het hotel waardoor jullie morgen weer lekker uitgerust aan dag 3 kunnen beginnen. Veel succes voor dag 3. groetjes kus van Math en Urs doeiiiiiiiiiiiii

• 01 September 2008 - 21:23

Mariet En Jean:

Lieve Els en Mia,Geweldig wat jullie presteren.Wij hadden niet anders verwacht.Geniet van van al het moois en natuurlijk het heerlijke gebak, wijn , leffe wat jullie oprecht verdienen!!
    Groetjes Jean en Mariet.

• 02 September 2008 - 05:08

Hans:

Goeiemoggel lieve ladies ! Koffie, gebak, Leffe, restaurantje, Ibis-hotel.....het maken van een pelgrimstocht is echt afzien ! Geniet er maar met volle teugen van!

• 02 September 2008 - 07:01

Helly:

hallo luitjes kon eerst niet op jully site komen maar naar lang probereb ben ik er toch op.net al bij mariet en jean blijf ik jullie ook iedere dag volgen en wenst jullie natuurljk ook een hele goede en gezonde en behouden reis heel veel succes en toitoitoi tot het volgende bericht .groettjes van cor en helly

• 02 September 2008 - 07:12

Gerda En Ben :

hallo mia en els geweldig die 92km kan jullie niet meer inhalen op de fiets maar volg jullie vanuit de stoel veel kmgroeten

• 02 September 2008 - 07:16

Jennie En Jos:

Bonjour mam en tante Els,
    Fijn om te lezen dat de eerste 2 dagen goed zijn verlopen. Jullie hebben echt veel gefietst gisteren en als daar ook nog stukken van een mountainebike route in zat Petje af! Wij kunnen ons wel bedenken hoe dat geweest moet zijn.
    Geniet nog van de koffie en de kuche want dat hebben jullie zeker verdiend!! Veel succes met het fietsen en tot de volgende keer.
    Jos en Jennie

• 02 September 2008 - 07:18

Liesbeth Mosselman:

Ha Els en Mia, de start voor vandaag hebben jullie vast al gemaakt. Hier in Utrecht beloven de grijze wolken en de weersvoorspellingen niet al te veel goeds voor vandaag. Maar ondanks wind, dreigende nattigheid en vele kilometers, zou ik toch wel (even dan) willen ruilen....of even aanschuiven bij de Leffe is natuurlijk ook niet verkeerd. Leuk om jullie berichten te lezen, trouwens. Een fijne dag gewenst en veel groeten, Liesbeth

• 02 September 2008 - 09:10

Freek En Wendy:

Hallo Mia en Els!
    Goed bezig zo te zien!
    Ik hoop dat jullie het droog houden!
    Leuk om jullie trip te volgen op deze manier!
    Succes!
    Groetjes

Freek en Wendy

• 02 September 2008 - 11:52

Buuf Leny:

hoi Mia en Els
    mia ik heb je geen goede reis kunnen wensen bij deze,zo te lezen hebben jullie het gisteren uitstekend gehad,goed voor de inwendige mens en krachten voor vandaag.Ik vind het leuk om jullie zo te volgen en ga in gedachten met jullie mee.Weet dat jullie beschermt worden.Groetjes Leny

• 02 September 2008 - 12:50

Marion Walther:

Hoi Mia en Els
    Wat fijn dat jullie afscheid zo leuk is geweest. Vandaag onder de pauze nog even gedacht aan jullie.Maar zo te lezen hebben jullie het nog niet zo slecht met die koffie,vla ,Leffe etc. maar ja wat je gehad hebt neemt niemand jullie meer af.En het echte afzien komt natuurlijk nog. Heel veel succes,groetjes Marion en de rest vn Team 3

• 02 September 2008 - 12:55

Yolanda Vleugels:

Heel veel succes gewenst uit het Panhuys. De eerste foto's staan al op de kabelkrant, zodat we allemaal met jullie kunnen meeleven!
    Groetjes Yolanda.

• 02 September 2008 - 13:43

Marianne En Loek:

Hallo Mia en Els,

Zo te zien gaat het goed en vliegen de kilometers voorbij.
    Zorg dat je alles onder controle houdt!
    We wensen jullie veel fietsplezier en zullen jullie route volgen.

groetjes,
    Marianne en Loek.

• 02 September 2008 - 15:53

Josephine Brassé:

Hallo Mia en Els,

Zo te zien gaat alles goed. Ik volg jullie intensief op de website. Zo te zien hebben jullie al de nodige kilometers afgelegd.
    Ga zo door!!!
    Verder wens ik jullie veel succes en fietsplezier!
    Groetjes Josephine Brassé

• 02 September 2008 - 15:57

Annelies:

hoi Mia en Els

goed gedaan, ga zo door, we kijken iedere dag even op internet hoever jullie zijn. klasse!

groetjes Albert en Annelies

• 02 September 2008 - 17:14

Henk En Erna:

Hoi Mia en Els,

Ook wij volgen jullie met plezier en bewondering op deze pagina. Jullie maken er wel een feestje van met al die lekkernijen! Wees maar niet bang dat daar medelijden mee krijgen.
    Van Bas en Simone krijgen we ook niets dan leuke berichten dus we amuseren ons prima met al die reisverslagen.

Heel veel fietsplezier en veilige voortzetting!

Groetjes van Henk en Erna

• 02 September 2008 - 17:53

Ien Meijers:

hoi dames,leffe,wijn,koek en hotel het gaat jullie goed.niet vergeten morgen te fietsen haha.ook nog de gr. van kamer 101en 110 hen houd ik op de hoogte.mia els de groetjes fiets ze morgen

• 02 September 2008 - 21:01

Ria En Sjef:

Ik heb altijd gedacht dat een pelgrimstocht afzien was maar daarin heb ik mij toch vergist.
    p.s. waarom hebben jullie eigenlijk de tent en slaapzakken meegenomen????????

• 02 September 2008 - 21:32

Jose:

Vandaag van Hans vernomen hoe ik jullie kan volgen.Jullie aan de Leffe,wij aan de Alfa.Groetjes Jose.

• 02 September 2008 - 22:54

Gisela:

Hoi mia en els,

2e Dag ook weer goed gegaan. Fijn om te horen. En eens in een bedje slapen mag ook wel na zoveel kilometers. Meiden weer succes voor morgen en goed weer voor jullie.
    Groetjes Gisela.

• 03 September 2008 - 09:18

Inge En Lars En :

Hallo Tante Mia en Els,

Hoorde via mam van jullie mooie site.
    Leuk om zo mee te mogen kijken op jullie trip.
    Hopenlijk blijft het voorspoedig gaan en genieten jullie volop.
    Wij wensen jullie veel sportief plezier.

Liefs Inge en Lars

• 03 September 2008 - 16:15

Cor En Tilly:

Hallo Mia en Els. Wij volgen jullie op de voet via de site. Hier alles kits. Heel veel fietsplezier en hopelijk lekker fietsweer.Wij zijn verheugd te horen dat alles naar wens verloopt. Groeten van Cor en Tilly.

• 04 September 2008 - 08:18

Annetta Vd Berg:

Hoi Mia en Els,

Leuk om jullie op deze manier te volgen, petje af en heel veel succes.

groetjes annetta