Hoe zoek je een internetcafe??????????????????? - Reisverslag uit Laon, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu Hoe zoek je een internetcafe??????????????????? - Reisverslag uit Laon, Frankrijk van Mia en Els Hodiamont - WaarBenJij.nu

Hoe zoek je een internetcafe???????????????????

Door: Mia & Els

Blijf op de hoogte en volg Mia en Els

04 September 2008 | Frankrijk, Laon

Hallo allemaal,

Gisteren om 13.00 uur de franse grens gepasseer, was niet bijzonder en daarna meteen de weg kwijt geraakt.Na veel omzwervingen toch weer de route kunnen vervolgen. Plaatsnamen en bewegwijzeringen zijn vaak moeilijk te vinden.
Regen en wind waren ons deel maar desondanks nog 92 km. kunnen afleggen.Daarom onze tractatie op een hotel in Marle.Kamer was auwe kraom maar redelijk schoon.Het diner was zoals Julien schreef uit de kunst.We zaten bezweet in fietskledij aan een super gedekte tafel compleet met tafel zilver en kristal heerlijk te smikkelen van het 4 gangen diner.En dat alles voor 16 euro p.p..
Nu zijn we in Laon en hebben wel 2 uur gezocht om te kunnen internetten, maar uiteindelijk is het gelukt. Laon is een heel oude stad bovenop een berg met een geweldige kathedraal.Vanochtend om 8.30 uur vertrokken en nu na 35 km. hieraangekomen het wordt dus nog flink doortrappen tot vanavond, reis wordt vervolgd zodra het weer mogelijk is. Blijf reageren wij genieten ervan en het geeft ons vleugels.

Veel groeten Mia en Els

• 04 September 2008 - 14:23

Josephine Brassé:

hallo mia en els
    Wat ben ik blij dat alles goed is , en knap dat jullie in frankrijk zijn .Zo te zien was het 4 gangen diner heerlijk ,dat hebben jullie ook verdient. Nou meiden zet hem op en verder veel succes.
    Groetjes josephine brassé

• 04 September 2008 - 14:45

Simone:

He Mam & Tante Els,
    Al een land doorkruist, dat gaat de goede kant op :) ik ben benieuwd hoe het fietsen in Parijs gaat bevallen...
    Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt, anders sturen we wat zon vanuit de USA! geniet er nog van.
    -XXX- Bas & Simone

• 04 September 2008 - 17:47

Henk En Erna:

Hello ladies,
    Goed zo, Belsj hebben jullie achter je gelaten. Hoe is het met de benen en met de zadelpijn? Jullie leveren echt een topprestatie! Ga zo door!!!
    Groetjes,
    Henk en Erna

• 04 September 2008 - 18:06

Raymond En Marie-jos:

Hallo zussen.
    Ik geloof dat jullie vleugels hebben jullie gaan als een speer.
    Misschien is het een idee om daar waar je slaapt in het hotel of camping even te vragen of jullie even een email mag sturen naar deze website.Wij hopen dat jullie mooi fietsweer krijgen en dat jullie je krachten kunnen sparen.Veel fietsplezier en tot lezens.Groetjes Raymond en Marie-jose

• 04 September 2008 - 20:32

Annelies Verstraeten:

de groeten van je collega's van Panhuys, geniet van de reis we wensen julie goed en mooi weer dit is wel prettig tijdens fietsen, tof dat jullie dit doen, groeten Annelies verstraeten

• 04 September 2008 - 20:51

Urs En Math:

Hallo Mia en Els

Al heel wat afgefiets, Nedrland, Belgiën en nu al Frankrijk knappe prestatie!!!! Ga zo door dan zullen jullie dit zeker redden in jullie tijdsplan. En blijf jullie zeer zeker ook zelf verwennen, maar zo te zien doen jullie dit ook en zeer zeker verdiend!!! Veel succes met de volgende kilometers en tot de volgende keer. Groetjes en kus van Urs, Math, Remco en Dennis

• 04 September 2008 - 21:13

Jennie En Jos:

Super dat het eerste land al doorkruist is. En het internetcafe zoeken is dus uiteindelijk ook gelukt. Na zo'n lange fietstocht mogen jullie jezelf ook zeer zeker verwennen. Dat fietsen jullie er toch wel weer af.
    Dikke knuffel en tot de volgende keer
    J&J

• 04 September 2008 - 21:35

Peter En Yvonny:

Wij vinden het knap wat jullie doen,petje af. Als vervente fietser begint het mij te kriebelle.Ik zou jullie zo achterna willen fietsen maar de vakantie is om.wens jullie veel fietsgenot en weinig tegenslag.
    Blijf jullie volgen,toi toi.Groetjes

• 05 September 2008 - 06:57

Liesbeth & Ben:

Ha gevleugelden, het is bijna 9.00 uur, dus waarschijnlijk zijn jullie alweer op weg. De vaart zit er zo te zien goed in. Willen de spieren en andere lichaamsdelen nog een beetje meewerken? En hoe bevalt de Franse taal? Blijkbaar goed genoeg om eten te bestellen. Nou begrijpen de Fransen natuurlijk goed dat eten prioriteit heeft! Hoe doen jullie dat eigenlijk bij het kamperen? Koken jullie ook zelf? En hoe vordert het stempelwerk? Kortom, we zijn benieuwd! Veel groeten uit het Utrechtse, Liesbeth & Ben

• 05 September 2008 - 07:44

Julien:

Hee mams & Mia!

Goed om weer een bericht van jullie zelf te lezen! Jullie zijn geweldig bezig, ga zo door! Balen van het weer maar jullie uitrusting kennende gaat het toch goedkomen. Uitstekend dat jullie je soms op een hotel en restaurantje tracteren, zo kun je weer fris en opgeknapt opstappen in de morgen.

Heel veel succes verder en heeeel veel plezier gewenst!

Knuffel van Chantal en mij!

• 05 September 2008 - 07:47

Hallo

Klasse bal al in Frankrijk !! zet hem op trap flink door .Groetjes daan

• 05 September 2008 - 09:13

Leon Theunissen:

Hoi Mia en Els, doordat ik ziek was heb ik niet in jullie schriftje kunnen schrijven wat Mia voor jullie vertrek in het Panhuys had neergelegd, dus schrijf ik nu maar een berichtje.
    Ik vind het fantastisch dat jullie een dergelijke onderneming op jullie schouders hebben genomen, een pelgrimage is zeker vandaag de dag voor weinigen een bewuste keuze en zeker naar pelgrimsoord dat zover in Spanje ligt. Oke naar Wittem of Banneux gaat men nog wel maar helemaal naar Santiago de Compostella is toch wel uniek! Het ga jullie goed.
    Moge St.Christoffel de patroon van de reizigers met jullie zijn en moge St.Jacobus jullie met open armen ontvangen bij jullie aankomst in zijn genade ord.
    Groetjes Leon.

• 05 September 2008 - 13:14

Mariet:

vanuit een winkeltje in lourdes nu vlug een berichtje typen,
    Het is heel bijzonder om weer hier te zijn, leuke collegas en leuke mensen om te verzorgen, Het werk is minder zwaar dan andere jaren, gelukkig maar nu meer tijd voor een gesprek wat de mensen heel goed doet,
    Ik hoop dat jullie nog steeds genieten en dat de route steeds beter gaat met lezen en bewegwijzering;
    De fotos zien er geweldig uit,
    Blijf gezond en let goed op elkaar,
    Au revoir,

• 05 September 2008 - 14:20

Helly:

Hoi meisjes.
    Alweer een flinke prestatie geleverd ja en als je de weg kwijt ben is dat niet zo prettig maar gelukkig hebben jullie weer de goeie weg terug gevondenen ik zou zeggen laat jullie sàvonds het eten maar lekker smaken en geniet er maar fijn van wens jullie weer een goede dag toe met wat beter weer dan gaat het wat beter regen is ook niks maar ja de weergoden zijn het niet vaak met ons eens jammer maar wij wensen jullie wel weer een fijne fiets reis tot morgen groetjes van Cor en Helly toi toi toi.

• 05 September 2008 - 14:45

Elly Rohs:

Hallo Mia en Els,

Geweldig hoe snel jullie gaan en nu al in Frankrijk. Soms in een hotel slapen en lekker eten doet jullie natuurlijk ook goed. Veel succes en de groetjes van Elly

• 05 September 2008 - 19:59

Math En Urs:

hoi mia en els

ik vind dit al een geweldige prestatie wat jullie tot nu toe neergezet hebben. wij volgen jullie dagelijks via de mail maar dat leffe bier moeten jullie maar achterwegen laten anders redden julie het niet met de paracetamolletjes

groetjes van de hodiamontjes

• 05 September 2008 - 22:22

Gisela:

Hoi Mia en Els,

't Gaat zo te zien tot nu toe uitstekend. Minder prettig als je de weg niet direct vind, maar het lukt jullie wel hoor. Hoe is de omgeving? Kun je er van genieten tijdens het fietsen? Als Laon bovenop een berg ligt zal dat wel een flinke klim zijn geweest!!! Petje af.....
    Tot later, goed weer voor morgen en succes. Groetjes

• 07 September 2008 - 13:06

Ria En Sjef:

Zusjes Hodiamont het gaat prima zo,nu op weg naar Parijs. Hopenlijk zullen jullie Vêronique ontmoeten zodat jullie gezellig een stuk samen kunnen fietsen.
    Nog êên tip:alcohol kan jullie vleugels geven dus geniet er maar van.
    (Zet hem op witte muizen)